|
|
14 Temmuz 2008 Pazartesi 14:39
|
Ekonomi
|
NE SOSİSLİ NE DE HAMBURGER... Almanya'da fast food'cuların tercihi DÖNER
Almanya'da yapılan bir araştırma, ayaküstü yemek yiyenlerin çoğunun döneri tercih ettiğini ortaya koydu.
''Men's Health'' adlı dergi tarafından 1501 kişi arasında yapılan araştırmaya göre, ayaküstü yemek yiyen Almanların yüzde 34'ü döneri tercih ediyor.
Döner bu konuda ilk sırada yer alırken, ayaküstü yemek yiyenlerin yüzde 21'inin pizza, yüzde 12'sinin peynirli burger, yüzde 7'sinin ''Currywurst'' adı verilen sosis, yüzde 5'inin hamburger, yüzde 5'inin de patatesi tercih ettiği belirtildi.
Almanların sadece yüzde 4'ünün ayaküstü yemediğinin saptandığı araştırmada, halkın yüzde 8'inin haftada 3 ila 5 kez, yüzde 35'inin haftada 1 ya da 2 kez, yüzde 30'unun ise 2 haftada 1 kez ayaküstü yemek yediği kaydedildi.
ÇALIŞMA BAKANI, 'BİRLİK FESHEDERSE ECZACILARLA ANLAŞIRIZ' DEMİŞTİ. EĞER ÖYLE OLURSA, DURUM NE OLUR?
Ziraat Bankası, bireysel kredi faiz oranlarında, indirime gittiğini açıkladı.
İstanbul Menkul Kıymetler Borsasında (İMKB) işlem gören hisse senetleri günlük bazda ortalama yüzde 2,84 oranında değer yitirdi.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Güler, 40 milyon m3'ten 48 milyon m3'e çıkartılan Mavi Akım'daki gaz miktarının 45 milyon m3'e düştüğünü açıkladı.
İstanbul serbest piyasada, kapanış saatlerinde, doların satış fiyatı 1,5300 TL, avronun satış fiyatı 2,0920 TL oldu.
Türkiye Masası Şefi Rachel van Elkan başkanlığındaki Uluslararası Para Fonu (IMF)heyeti, Ankara'ya geldi.
|