|
|
13 Mart 2007 Salı 04:38
|
Yaşam
|
Haftada 40 fincan kakao içen ilkel kabilede felç, kanser, kalp ve şeker hastalıkları YOK
Kakao içmenin, kalp rahatsızlığı, felç, kanser ve diyabet gibi hastalık risklerini yüzde 10 azaltabileceği ortaya çıktı.
İngiliz basınınındaki haberlere göre, ABD’deki Harvard Tıp Fakültesi tarafından Panama’da yaşayan ve her biri haftada 40 fincan kakao içen Kuna kabilesi üzerinde yapılan araştırmada, kakaonun içinde bulunan etken maddelerden “epicatechin”in hastalık riskini önemli ölçüde azalttığı tespit edildi. Araştırmayı yürüten Prof. Norman Hollenberg, kakaonun içindeki etken madde epicatechin’in Batı’nın en kötü beş hastalığından dördünü ortadan kaldırma potansiyeline sahip olduğunu söyledi. Bilim adamları, bulgular üzerine, çay, şarap ve çikolatanın da içinde bulunan bu etken madde üzerinde daha fazla inceleme yapmaya karar verdi. Bilim adamlarına göre, Panama’da diğer insanlardan daha uzun yaşayan ve ileriki yaşlarda bunama hastalığına da yakalanmayan Kuna kabilesinin çoğu bireyleri için kakao, doğumdan ölüme kadar içtikleri tek şey.
OSMANTAN ERKIR'A YAPTIĞI, 'MAKYAJSIZIM, BAS GAZA' UYARISI DA İŞE YARAMADI
Kardeşi DJ Berna ile Mango’nun partisine katılan Bilge sabaha kadar çılgınlar gibi eğlendi.
KAMERA ARKASI GÖRÜNTÜLERİ, MANKENLİK YAPMANIN HİÇ DE KOLAY OLMADIĞINI SİZE GÖSTERECEK
CEYLAN ‘Bir Daha Mı’ adlı yeni albümü için kamera karşına geçti.
BU KEZ GÜZEL KADINLARIN ÜZERLERİNE ÇEŞİTLİ BÖCEKLER YERLEŞTİRİLDİ
50 Yaşındaki dünyaca ünlü pop starı Michael Jackson, The Sun gazetesinin haberine göre, Los Angeles'te düzenlenen bir seremonide Kur'an-ı Kerim'e olan bağlılığı üzerine yemin etti.
|