|
|
27 Mart 2007 Salı 09:25
|
Yaşam
|
Bu araştırmayı 24 yıl süresince 80 bin kadını izleyerek yaptılar: ASPİRİN, ÖLÜM ORANINI AZALTIYOR
TABİİ, İÇERSENİZ... Mucizevi ilaç aspirinin, ileri yaştaki kadınlar arasında kalp-damar hastalıklarından ölüm oranını önemli ölçüde azalttığı bildirildi.
Amerikan "Archives of Internal Medicine" dergisinde yayınlanan makaleye göre, 24 yıl boyunca yaklaşık 80 bin kadın arasında yürütülen araştırma, aspirin içen kadınlarda kardiyovasküler hastalıklardan ölüm oranının yüzde 38, kanserden ölüm oranının da yüzde 12 azaldığını gösterdi.
Araştırmaya imza atan ekipten Andrew Chan, 1 ila 5 yıl boyunca aspirin içmenin, kalp-damar hastalıklarından ölümleri önemli ölçüde azalttığı yorumunu yaptı.
OSMANTAN ERKIR'A YAPTIĞI, 'MAKYAJSIZIM, BAS GAZA' UYARISI DA İŞE YARAMADI
Kardeşi DJ Berna ile Mango’nun partisine katılan Bilge sabaha kadar çılgınlar gibi eğlendi.
KAMERA ARKASI GÖRÜNTÜLERİ, MANKENLİK YAPMANIN HİÇ DE KOLAY OLMADIĞINI SİZE GÖSTERECEK
CEYLAN ‘Bir Daha Mı’ adlı yeni albümü için kamera karşına geçti.
BU KEZ GÜZEL KADINLARIN ÜZERLERİNE ÇEŞİTLİ BÖCEKLER YERLEŞTİRİLDİ
50 Yaşındaki dünyaca ünlü pop starı Michael Jackson, The Sun gazetesinin haberine göre, Los Angeles'te düzenlenen bir seremonide Kur'an-ı Kerim'e olan bağlılığı üzerine yemin etti.
|