|
|
24 Nisan 2007 Salı 09:13
|
Yaşam
|
Alkol kadınların beynine daha HIZLI ZARAR veriyor
Rusya'da yapılan bir araştırmada alkolün, kadınların beynine erkeklerinkinden daha hızlı zarar verdiği belirtildi.
Amerikan ''Alcoholism: Clinical and Experimental Research'' dergisinde yayımlanan haberde, daha önceki araştırmalarda, alkolün kadınların kalp ve karaciğerine erkeklerde olduğundan daha hızlı zarar verdiğinin belirlendiği hatırlatıldı.
Habere göre, Rus araştırmacılar, 2 cinsiyetin alkolden nasıl etkilendiklerinin belirlenmesi için, 18-40 yaşlarındaki 24'ü kadın 78'i erkek 102 alkol bağımlısına testler yaptı. Genelde hafızayla ilgili aynı testler alkol bağımlısı olmayan 68 erkek ve kadından oluşan bir kontrol grubuna da uygulandı. Testlerin yapılmasından önce alkoliklere 3-4 hafta alkol verilmedi. Görsel hafıza, düşünme ve problem çözümleriyle ilgili testlerde erkeklerle kıyaslandığında kadınların daha az başarılı olduğu ortaya çıktı. Maryland eyaletindeki Baltimore Uluslararası Araştırma Merkezi'nden Doktor Barbara Flannery, kadın organizmasının erkek organizmasından farklı olduğunu ve kadınların vücutlarında erkeklerinkinden daha az su bulunması nedeniyle kadın organizmasında alkolün yoğunluğunun daha fazla olduğunu söyledi.
OSMANTAN ERKIR'A YAPTIĞI, 'MAKYAJSIZIM, BAS GAZA' UYARISI DA İŞE YARAMADI
Kardeşi DJ Berna ile Mango’nun partisine katılan Bilge sabaha kadar çılgınlar gibi eğlendi.
KAMERA ARKASI GÖRÜNTÜLERİ, MANKENLİK YAPMANIN HİÇ DE KOLAY OLMADIĞINI SİZE GÖSTERECEK
CEYLAN ‘Bir Daha Mı’ adlı yeni albümü için kamera karşına geçti.
BU KEZ GÜZEL KADINLARIN ÜZERLERİNE ÇEŞİTLİ BÖCEKLER YERLEŞTİRİLDİ
50 Yaşındaki dünyaca ünlü pop starı Michael Jackson, The Sun gazetesinin haberine göre, Los Angeles'te düzenlenen bir seremonide Kur'an-ı Kerim'e olan bağlılığı üzerine yemin etti.
|