|
|
02 Mayıs 2007 Çarşamba 03:29
|
Yaşam
|
Her gün şam fıstığı kalp için koruyucu
Amerika'nın Pennsylvania Üniversitesi'nde yapılan bir araştırmaya göre, günde 100 gram Şam fıstığı yemek, kalp hastalığına yakalanma riskini azaltıyor.
Ayrıca, damar tıkanıklarına karşı da vücudu koruyor. Araştırmada bir gruba günde 50 gram, diğer gruba bunun iki katı Şam fıstığı verilirken üçüncü bir gruba ise hiç Şam fıstığı yememesi söylendi. Bir ay sonra yapılan ölçümlerde günde 100 gram fıstık yiyenlerde kolesterol oranının yüzde 8.4 düştüğü gözlendi. Uzmanlar özellikle fıstığın içindeki lutein antioksidanının kolesterolün damarı tıkamasını engelleme özelliği taşıdığını söylüyor.
OSMANTAN ERKIR'A YAPTIĞI, 'MAKYAJSIZIM, BAS GAZA' UYARISI DA İŞE YARAMADI
Kardeşi DJ Berna ile Mango’nun partisine katılan Bilge sabaha kadar çılgınlar gibi eğlendi.
KAMERA ARKASI GÖRÜNTÜLERİ, MANKENLİK YAPMANIN HİÇ DE KOLAY OLMADIĞINI SİZE GÖSTERECEK
CEYLAN ‘Bir Daha Mı’ adlı yeni albümü için kamera karşına geçti.
BU KEZ GÜZEL KADINLARIN ÜZERLERİNE ÇEŞİTLİ BÖCEKLER YERLEŞTİRİLDİ
50 Yaşındaki dünyaca ünlü pop starı Michael Jackson, The Sun gazetesinin haberine göre, Los Angeles'te düzenlenen bir seremonide Kur'an-ı Kerim'e olan bağlılığı üzerine yemin etti.
|