|
|
08 Kasım 2006 Çarşamba 15:42
|
Yaşam
|
Çok şekerli yiyip içenler daha çok kanser oluyor
İsveç'te yapılan bir araştırma, çok şekerli içecek ve yiyecek tüketmenin pankreas kanserine yakalanma riskini artırdığını ortaya koydu.
Karolinska Enstitüsünden araştırmacılar, sağlıklı 80 bin kadın ve erkeğin beslenme alışkanlıklarını 1997'den 2005'e kadar inceledi. Bu kişilerden 131'inin pankreas kanserine yakalandığı anlaşıldı.
Araştırmacılar, her gün bir ya da daha fazla şekerli gazlı içeceklerden tüketen kişilerin pankreas kanserine yakalanma riskinin bu içecekleri tüketmeyenlere göre yüzde 90 daha fazla olduğunu belirtti.
Araştırmada, her gün 5 kez yiyeceklerine ya da içeceklerine şeker ilave edenlerin bu kansere yakalanma riskinin şekerli yiyip içmeyenlere göre yüzde 70 fazla olduğu da ortaya çıktı.
VE BU İCADIN BAŞINDA DA GOOGLE'IN PATRONUNUN KARISI VAR
Google geçtiğimiz günlerde yaptığı bir yenilikle, kullanıcıların arama sonuçlarını istedikleri gibi düzenleyebilmesini sağlayan bir sistem geliştirdi.
Time’ın yılın buluşları listesinde asıl yıldız, 4 numaradaki Hulu.com. NBC ve Murdoch ortaklığıyla bu yıl kurulan bir internet sitesi.
Milli Piyango İdaresi Genel Müdürlüğünce düzenlenen Sayısal Loto'nun bu haftaki çekilişi yapıldı. Kazandıran numaralar; 3, 10, 26, 28, 39 ve 47 olarak belirlendi.
|