|
|
02 Mart 2008 Pazar 00:20
|
Yaşam
|
Fazla E vitamini kanser nedeni
Fazla E vitamini hapı kullanmak akciğer kanseri riskini artırıyor.
Colorado Üniversitesi Kanser Araştırma Merkezi'nin araştırmasına göre günde 400 mg. E vitamini haplarından kullananlarda akciğer kanserine yakalanma riski yüzde 28.
Uzmanlar dört yıl boyunca 50-76 yaşlarındaki 77 bin kişinin günlük C vitamini, folik asit ve E vitamini kullanımını inceledi.
Bu kişilerden 521'i akciğer kanserine yakalandı.
C vitamini ve folik asitin olumsuz etkisine rastlanmazken E vitamini hapları, hastalık riskini büyük oranda artırdı.
Burhan Şeşen'in oğlu Serhan Şeşen kalbinin durması sonucu yaşamını yitirdi.
Ünlülerin medya endeksi belli oldu. Hülya Avşar yüzde 43 kayıp yaşadı. En büyük atılım yüzde 88 ile Özgü Namal’dan geldi.
Aylardır merakla beklenen AROG filmi için geri sayım başladı. Filme şu sahneler damga vurdu:
Kurban Bayramı'na sayılı günler kala hazırlıklarını tamamlamaya çalışan vatandaşlara bayram öncesi Meteoroloji'den sevindirici haber geldi.
BAŞROLÜNDE Gürgen Öz’ün oynadığı ‘yerli Lost’ LÖST, ilk bölümüyle internet kullanıcıyla buluştu.
SIRBİSTAN Savunma Bakanı Dragan Sutanovac ve eşi Marija Sutanovac, Al Jamal’da eğlendi.
|