|
|
19 Haziran 2008 Perşembe 00:33
|
Yaşam
|
İddia böyle: Obeziteye karşı kırmızı şarap
Almanya'daki Ulm Üniversitesi'nin yaptığı araştırmaya göre kırmızı şarabın içinde bulunan resveratrol maddesi, vücuttaki yağ hücrelerini azaltıyor.
Araştırmada günde bir kadeh kırmızı şarabın obeziteye karşı etkili olacağı ortaya çıktı.
Araştırmayı yürüten Pamela Fischer Posovzky, resveratrolun siyah üzümde de olduğunu söyledi.
HAVA TAHMİNİ YAPIP ÇEŞİTLİ MERKEZLERE DAĞITMAYAN OSMANLI, GEMİLERİNİN BATMASINA ENGEL OLAMIYORDU
Girit Adası’na giden Corinne Coyle (19) adlı İngiliz turistin tatili, içtiği kokteyl yüzünden kábusa döndü.
Ekranların en çok izlenen dizilerinden biri olan Avrupa Yakası'nda yaprak dökümü devam ediyor.
Film, 76 yaşındaki evli bir kadın terzinin bir gün pantolon paçalarını yapmak için gittiği bir evde müşterisiyle deli gibi sevişmesini ve sonrasında gelişen olayları konu alıyor.
Hande Ataizi, aylık kazancının 240 bin dolar olduğu dedikodularına isyan etti.
Hz. Ayşe kitabı basılıyor
|