|
|
02 Temmuz 2008 Çarşamba 09:47
|
Yaşam
|
İÇECEKSEN ŞARAP İÇ, diyorlar... Kırmızı şarap, kırmızı etin kanser yapıcı özelliklerini ortadan kaldırıyor
Kudüs Musevi Üniversitesi’nde yapılan araştırmada, şarabın belli bir gıdayla birleştiğinde gösterdiği etkiye bakıldı.
Araştırmacılar fareler üzerinde yaptıkları deneyde, bir grup fareyi sadece etle beslerken diğer bir gruba kırmızı şarap özü zerk edilmiş et verdi.
Şaraplı et, yağlı etin midede çözülmesi sırasında ortaya çıkan iki zehirli kimyasalın etkisini büyük ölçüde azalttı.
Daha önce yapılan araştırmalarda kırmızı şarabın kalp üzerindeki yararlı etkisi ortaya konulmuştu.
Türkiye’nin ilk internet dizisi “Proje 13”, 9.Bölümü ile gizem, macera ve eğlence dolu hikayesine son hız devam ediyor.
Yasemin Allen, İngiltere'de en çok satan saç tasarım dergisi "Hair'in yenilenen sayısına kapak oldu.
Özcan Deniz, Ece Sükan'la olan öpüşme sahnesi yüzünden sevgilisi Fahriye Evcen ile arasının bozulduğu iddiası için 'ÖYLE BİRŞEY YOK' dedi.
İngiliz The Times gazetesi, 2008 yılının en iyi 100 filmini seçti. Listenin 5’inci sırasında Reha Erdem’in ‘Beş Vakit’ filmi yer aldı.
Bergüzar Korel'in görüntülerinden oluşan videonun sonunda ‘Türban sana çok yakışıyor Bergüzar’ yazısı görülüyor.
Tatlıses, şov programında konuğu Ersin Korkut'la birdirbir oynamasını eleştiren Bayülgen'i yanlış buldu.
|